دختران آسمانی

دختران آسمانی

حجاب وشهدا
دختران آسمانی

دختران آسمانی

حجاب وشهدا

اللهم عجل لولیک الفرج


آلودگی دلهایمان نیز از هشدار گذشته
و نفس هایمان به شماره افتاده،
سالهاست زندگی مان تعطیل رسمی ست
هوای باریدن نداری مولا..؟
اللهم عجل لولیک الفرج …
اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ

وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَدو عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم”


دلم گرفته


گفتم
دلم گرفته و ابرهای اندوهش سیل آسا می بارد

وپایان دل گرفتگیم امدنت است که اندکی صبر

سحرنزدیک است .با خجالت گناهم چه کنم ای حضرت عشق
گفتی بگو :
اللهم عجل لولیک الفرج
باز هم تو برایِ منِ دلخسته دُعـای فرج بخوان.
حال شب های جمعه ام ابری ست
آقای من ! تقصیر شما نیست که تصویر شما نیست
من آینه ای پُر شده از گرد و غبارم


ازدامن زن مرد به معراج رود


خواهر مهربانم ... سلام
امام خمنی ره : از دامان زن است که

مرد به معراج می رود

خواهرم مهربانم...
اگر تو خود معراجی نباشی می توانی

مردت را معراجی کنی...؟؟

پس تلاش کن هر چه بیشتر و بهتر از این که هسنی
حجاب و عفاف را رعایت کن و اخلاصت را بیشتر نما
چون تو رکن اصلی خلقت هستی
همچون مادرمان حضرت زهرا سلام الله علیها
و اگر نبود پیامبر ، رسول نمی شد و علی ،

امام نمی شد


و اگر نبود هیچ چیز خلق نمی شد
تو نیز از نسل او هستی
پس عالی بودن و رشد کردن و عالی ماندن برازنده توست...


،

خیرخواه باشیم


همیشه خیر خواه باشیم ولو در عالم

ذهنمان چون عالم ذهن مقدمهء عالم عمل است.

شهید حجت الاسلام عبدالله میثمی


╗═════════════════════════════════════╔
♥¨*•.¸ ✿ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم ✿ ¸.• *¨♥
╝═════════════════════════════════════╚